Hvorfor skal min bedrift ha en hjemmeside?

Hva er forskjellen mellom back-end og front-end utvikling?

Hvor lang tid tar det å utvikle en nettside?

Hvilken rolle spiller jeg som oppdragsgiver under utviklingsprosessen?

Hva koster det å utvikle en nettside?

Hva er et webhotell?

Er opplæring inkludert i prisen?

Hvilket CMS (Content Management System)-verktøy bruker dere?

Hva er WordPress?

Hva er fordelene med WordPress?

Hvorfor skal min bedrift ha en hjemmeside?

Hva er forskjellen mellom back-end og front-end utvikling?

Hvor lang tid tar det å utvikle en nettside?

Hvilken rolle spiller jeg som oppdragsgiver under utviklingsprosessen?

Hva koster det å utvikle en nettside?

Hva er et webhotell?

Er opplæring inkludert i prisen?

Hvilket CMS (Content Management System)-verktøy bruker dere?

Hva er WordPress?

Hva er fordelene med WordPress?

Ofte stilte spørsmål • 

Hvorfor skal min bedrift ha en hjemmeside?

Play Video

Å investere i en teknisk sterk, innovativ og skalerbar hjemmeside kan være den beste investeringen ditt selskap gjør. I dagens digitale verden, er det helt fundamentalt å ha en robust bedriftsnettside. En hjemmeside gir bedriften synlighet på nettet, og gjør det mulig for potensielle kunder å finne og lære om bedriften. Uten en hjemmeside kan bedriften gå glipp av potensielle kunder som søker etter tjenester eller produkter som bedriften tilbyr. Å være synlig på den digitale plattform er også helt avgjørende for å være konkurransedyktig i dagens marked. 

En hjemmeside kan bidra til å bygge tillit til bedriften. Potensielle kunder kan lære om bedriften, produktene og tjenestene hjemmesiden tilbyr, og få et inntrykk av bedriftens profesjonalitet og troverdighet. En hjemmeside er også en markedsføringsplattform for bedriften. Bedriften kan markedsføre sine produkter og tjenester, og bruke hjemmesiden som et verktøy for å tiltrekke seg nye kunder. 

Hjemmesiden kan fungere som en kundeservicetjeneste. Bedriften kan legge ut informasjon om produkter og tjenester, og besvare vanlige spørsmål fra kunder. Det vil også være en kostnadseffektiv måte å markedsføre bedriften på, spesielt når hjemmesiden sammenlignes med tradisjonelle markedsføringsmetoder som annonsering på TV, radio eller i aviser.

Moderne selskaper som lykkes med salgsvekst har ofte én ting til felles; de lykkes digitalt. Likhetstrekk med dem som oppnår salgsvekst på den digitale plattform, er en digital strategi som bygger på analyse og sporing. Kombinasjonen av et sterkt teknisk fundament og analytisk kompetanse, betyr at de jobber smart og fremtidsrettet. De bruker data for å analysere sine konkurrenter, og jobber tidseffektivt for å nå sine mål.