Digital markedsføring Aug 21, 2023 3 minutter

Hils på Hedda! Vår nye interne LinkedIn-markedsfører.

Hils på Hedda, vår nye interne LinkedIn-markedsfører

La oss hjelpe deg og din bedrift med digital vekst!

Ta kontakt med oss i dag, så booker vi inn til et kort og enkelt introduksjonsmøte for å bli bedre kjent.

Navn: Hedda Thorset Hermansen

Alder: 23 år

Bosted: Oslo

Stilling i Mediabooster: LinkedIn-markedsfører

Reisemål på bucketlisten: Maldivene

Hører på nå: Love Like This, ZAYN

Ser på nå: Real Housewifes

Fun fact: Jeg har spilt håndball i mange år og vært drillpike i korps!

Hils på Hedda, vår nye interne Linkedin markedsfører

Hva er din bakgrunn?

Jeg har en bachelor i markedsføringsledelse og har nå begynt på en master i entreprenørskap og innovasjon. Med en bachelorgrad i markedsføringsledelse har jeg hatt muligheten til å fordype meg i strategier for å nå ut til målgrupper og bygge merkevarer som engasjerer. Jeg har lært å analysere markeder, bygge sterke merkevarer, utforme digitale markedsføringsstrategier og forstå forbrukeratferd. Min bakgrunn innen markedsføring vil gi meg strategisk innsikt i hvordan man kan posisjonere seg og nå ut til målgrupper i et stadig skiftende marked.

Samtidig vil min mastergrad i entreprenørskap og innovasjon gi meg verktøyene til å tenke utenfor boksen, skape nyskapende løsninger og forstå hvordan man tar ideer fra konsept til virkelighet. Jeg tror at kombinasjonen av markedsføringskunnskap og entreprenøriell tankegang er en god oppskrift for suksess. Jeg ser frem til å ta med meg det beste fra begge verdener inn i mitt fremtidige arbeid.

Hvordan tilbringer du fritiden?

Med en halvt “Hemsedøling” i meg er jeg veldig glad i å reise på fjellet i Hemsedal. Enten det er opp i slalåmbakken på vinteren, på toppturer på sommeren eller for å besøke familien. Det skal også nevnes at jeg også er veldig glad i en shoppingtur!

Hvilke typer utfordringer eller problemer liker du å håndtere?

Jeg er virkelig glad i utfordringer fordi jeg ser dem som sjanser til å utvikle meg selv og mine ferdigheter. Jeg tror på at man alltid kan lære mer, og jeg synes livet hadde vært ganske kjedelig uten utfordringer. Spesielt liker jeg å ta tak i problemer som virker vanskelige i begynnelsen, men som jeg til slutt klarer å løse. Det er ingenting som slår følelsen av å ha mestret noe!

Hils på Hedda, vår nye interne Linkedin markedsfører

Hva inspirerer deg til å yte ditt beste i arbeidet ditt?

Jeg er veldig glad i resultater, og liker å sette meg mål og se at de blir oppnådd. Det gir meg en drive til å fortsette videre. Samtidig er jeg veldig glad i å være kreativ, så det å få muligheten til å jobbe i et miljø der man både er kreativ i tankegangen, men også at arbeidskulturen er kreativ inspirerer meg. Jeg er veldig glad i rom for frihet og tror at man ofte jobber best under litt space!

Hvordan tror du at din bakgrunn og styrker vil berike teamet og Mediabooster?

Jeg tror at min bakgrunn innenfor markedsføring vil berike Mediabooster med ny og fresh innsikt, samtidig så har jeg et kreativt mindset som jeg ser på som en styrke! I tillegg tror jeg at arbeidsmoralen min, samt min positive innstilling, vil berike teamet.

Hils på Hedda, vår nye interne Linkedin markedsfører

Hvilke mål har du satt for deg selv når det gjelder din rolle hos Mediabooster?

Som Linkedin markedsfører hos Mediabooster er hovedmålet mitt å løfte LinkedIn-tilstedeværelsen til nye nivåer, samtidig som jeg jobber for at teamet vårt kan vokse og utvikles sammen. Gjennom en kombinasjon av strategisk innhold, målrettet nettverksbygging og analytisk tilnærming, ønsker jeg å skape en markant økning i engasjement, synlighet og interaksjoner på plattformen.

Ønsker du verdifulle råd om hvordan din bedrift kan skape økt synlighet på LinkedIn?

For ukentlige tips og råd, følg gjerne Hedda her!

Ønsker du mer informasjon om hvorfor du bør være synlig på sosiale medier?

Les 5 viktige grunner til at du bør ha en SoMe-Strategi.

Les mer om våre tjenester her: Digital markedsføring, Innholdsproduksjon

Ønsker du at vi jobber med ditt neste prosjekt?