Partnerplast Group

PartnerPlast_LOGO_Horizontal_White_RGB

Beskrivelse

PartnerPlast er en ledende aktør som tilbyr smarte produkter og spesialtilpassede løsninger til offshore & subsea bransjen, akvakultur & marine markedet, samt til den seismiske bransjen.

Hva sier kunden om prosjektet?

Tanken bak fargevalget til PartnerPlasts nye nettside var å finne farger som representerer deres produkter. Blåfargen representerer vann, da Partnerplast leverer produkter som ofte brukes i vann. Den gule fargen representerer deres produkter, som har sin kjente karakteristiske gulfarge.

#71B2C9

#FFEC36

#000000

#FFFFFF

portfolio solo images
portfolio solo images hoyre

Problemstilling

I overgangen til å bli et større konsern tok PartnerPlast nok engang kontakt med oss, og vi startet samarbeidet med dem for en fremtidsrettet hjemmeside. I samarbeid med PartnerPlast laget vi en funksjonell og tidsriktig hjemmeside som ville fortsette å løse deres utfordringer i framtiden. Dette var utfordringer vi hadde løst på deres forrige versjon av hjemmesiden, hvor vi la til rette for at de enklere skulle få tilgang til deres leads direkte til deres CRM system (Hubspot) samt fortsette å profilere deres dekning av de forskjellige industrier og arbeidsmetodikker.

Fremgangsmåte

Gjennom et tett samarbeid med PartnerPlast kom vi til enighet om et oppdatert design som gjorde det enklere for de besøkende å finne relevant informasjon, samt navigere produktene ved hjelp av en visuelt oppdatert digital produktkatalog. Produktkatalogene ga potensielle kunder mulighet til å visuelt se produktene, og sende en direkte prisforespørsel. Gjennom bedre drift, webhotell og SSL-sertifakt ble det også en tryggere hverdag for kunden. I 2020 ble også produktkataloger forbedret, og forbedret sporing lagt til rette for.

Resultat

Ved disse endringene, nytt fresh design, og effektivt filtrering av produktkatalog har vi levert en hjemmeside som er laget for dagens marked, optimalisert for hvordan kundes' kunder gjør bestillinger og finner informasjon. Under hele prosessen var vårt eneste fokus å bygge en hjemmeside som konverterte faktiske besøkende til reelle leads – med riktig sporing av resultater. Ved oppbygging av konverteringssporing sørget vi for at alle henvendelser havnet i PartnerPlast sitt interne CRM system, med en effektiv struktur slik at de kunne starte å jobbe mye mer effektivt med innkommende henvendelser.

Med oppdatert profilering av hele konsertet, samt nye hjemmesider og datterselskaper med ny profilering på horisonten, ser framtiden lys ut for PartnerPlast!

Ønsker du en uforpliktende samtale om ditt neste prosjekt?

Ta kontakt med oss i dag!

Vi er tilgjengelige på både epost post@mediabooster.no og telefon 473 35 133!

Dette feltet er for valideringsformål og skal stå uendret.

Du finner oss også på Instagram, Facebook og LinkedIn!