fbpx

OppnĂ„ Ăžkt trafikk og flere kunder – en brukervennlig hjemmeside

OppnÄ Þkt trafikk og flere kunder - en brukervennlig hjemmeside

Selve fundamentet for digital markedsfĂžring er bedriftens hjemmeside! Det er hit du til syvende og sist sender sender all trafikk đŸ“Č  For Ă„ gjĂžre denne trafikken om til faktiske kunder og Ăžke salget er det viktig Ă„ ha en nettside som er on point đŸ‘ŒđŸŒ Tenk pĂ„ et tilfelle der du besĂžkte en nettside hvor…

Les mer...

Hvor sikker er din hjemmeside?

Hvor sikker er din hjemmeside?

Det Ă„ vĂŠre tilgjengelig pĂ„ nett, er helt avgjĂžrende for bedrifter i dagens digitale verden. Din bedrifts hjemmeside spiller en sentral rolle nĂ„r det kommer til Ă„ finne nye kunder, kommuniserer med eksisterende samt selge produkter og tjenester pĂ„ nett. Dersom hjemmesiden din ikke er sikker, vil ikke disse oppgavene kunne bli utfĂžrt til sitt…

Les mer...

Øk din synlighet i Google – Oppskriften pĂ„ SEO

webanalyse-sĂžkemotoroptimalisering

SĂžkemotoroptimalisering (SEO), handler om Ă„ fortelle sĂžkemotoren hva din hjemmeside inneholder, slik at siden havner som et treff nĂ„r potensielle kunder foretar relevante sĂžk. I dette blogginnlegget deler vi 10 tips for Ă„ Ăžke din hjemmesides synlighet i Google. SĂžkeord Finn ut hvilke sĂžkeord som er mest relevante for din bedrift, og velg ut noen…

Les mer...

Tommelkrigerne episode 3 ute NÅ!

Tommelkrigerne episode 3 ute NÅ! 1

Sjekk ut den splitter nye episoden av #Tommelkrigerne!👇 I denne episoden er temaet nettbutikk. Dagens gjest er Johan Olovsson, en av nĂžkkelpersonene bak etableringen av Gymshark i Skandinavia. Johan og resten av teamet klarte Ă„ skape en enorm vekst pĂ„ kun 3 Ă„r, fra 0-200 millioner🙌 NĂ„ er Johan CEO i Scandinavian Ecommerce Group &…

Les mer...

Intervju med Johan Olovsson: Hvordan lykkes med nettbutikk

Intervju med Johan Olovsson: Hvordan lykkes med nettbutikk 2

Å drive en nettbutikk i dagens digitale jungel er ikke en enkel sak. Vi har derfor invitert Johan Olovsson til neste episode av #Tommelkrigerne! Johan er en av nĂžkkelpersonene bak etableringen til Gymshark i Skandinavia, som skapte en megasuksess fra 0 til 200 millioner i omsetning pĂ„ 3 Ă„r 😉 Frem til episoden slippes neste…

Les mer...

10 tips for Ă„ lykkes med netthandel

10 superviktige tips for netthandel!

Denne mĂ„neden har vi fokus pĂ„ netthandel, og hvordan vi kan hjelpe bedrifter med Ă„ starte, samt drive en nettbutikk. Det er mange viktige faktorer som mĂ„ tas i betraktning. I dette blogginnlegget deler vi vĂ„re beste og mest avgjĂžrende tips, slik at veien til suksess blir litt kortere. Er du interessert i Ă„ lykkes…

Les mer...

Ny episode av Tommelkrigerne er ute NÅ!

Ny episode av Tommelkrigerne er ute NÅ! 3

NĂ„ kan du endelig se 2. Episode av #Tommelkrigerne😃👍 I hver episode av #Tommelkrigerne fĂ„r dere mĂžte en ny og spennene gjest som deler sine erfaringer og beste tips knyttet til ulike temaer fra vĂ„r digitale bransje. MEN fĂžrst mĂ„ det gjĂžres opp i ringen med vĂ„r CEO, i en dĂždelig tommelkrig. Her er det…

Les mer...

Intervju med Treningsfrue om Influencer Marketing!

Treningsfrue Intervju - Mediabooster - episode 2 av tommelkrigerne - Influencer marketing

Torsdag 14. Mars slipper vi episode 2 av #Tommelkrigerne! Temaet for denne episoden er influencer marketing og vi har fĂ„tt besĂžk av selveste Treningsfrue; Camilla Aastorp Andersen. I den kommende episoden vil hun dele sin historie og fortelle hvordan det er Ă„ jobbe som influencer. Frem til episoden slippes, kan vi by pĂ„ et eksklusivt…

Les mer...

FĂžrste episode av Tommelkrigerne lansert!

FĂžrste episode av Tommelkrigerne lansert! 4

Finally! Episode 1 av vĂ„r ny videoserie #Tommelkrigerne er endelig ute!👍 I hver episode av #Tommelkrigerne skal dere fĂ„ mĂžte en ny spennende gjest. Hen kommer Ă„ dele sine erfaringer og beste tips knyttet til ulike temaer fra vĂ„r digitale bransje, men fĂžrst mĂ„ alle gjester gjĂžre opp i ringen med vĂ„r CEO i en…

Les mer...

Vertikal Video – IGTV – tanker triks og tips.

Vertikal Video - IGTV - tanker triks og tips. 5

Vertikal video, det vil si video vi konsumerer i stĂ„ende modus pĂ„ vĂ„r smarttelefon, har vokset opp og blitt en integrert del av vĂ„re liv. IGTV Begrepet ble fĂžrst tatt av Snapchat, men har blitt popularisert pĂ„ Instagram og Facebook, og er i vinden mer enn noen gang med tanke pĂ„ IGTV. Med IGTV vil…

Les mer...

20 tips for Ä lykkes pÄ Black Friday.

skanner-barkode

Den Ă„rlige Black Friday, butikk eiernes travleste dag er like rundt hjĂžrnet. Fredag 23. november. I 2017 fant et annonsebyrĂ„ ut at kundenes annonser mer enn doblet sine klikke frekvensene under Black Friday. Dette forteller oss at kjĂžperne er generelt mer mottakelig for annonser i lĂžpet av denne tiden, men fordi dette er en etablert…

Les mer...

MikroĂžyeblikk

kvinne-med-telefon-skogen-skumring

Vi gĂ„r ikke online lenger – vi lever online. Dette betyr at kunder, til enhver tid prĂžver Ă„ finne eller knytte kjennskap til din merkevare eller tjeneste, nĂ„r som helst, og forventer Ă„ finne et svar pĂ„ spĂžrsmĂ„lene sine. Disse tidspunktene skjer gjennom hele kundens beslutnings reise. Det er disse mikroĂžyeblikk du mĂ„ kjempe for….

Les mer...

Slik sparte vi 80 % av vÄr tid med Vainu

Slik sparte vi 80 % av vÄr tid med Vainu 12

Vi skulle alle trengt mer tid! Om det er tid til Ă„ finne en bedre historie til kona om hva som skjedde pĂ„ guttetur til Riga, eller tid til Ă„ forberede en digital markedsstrategi til mange millioner kroner. Uansett hva det gjelder, om du ikke tar deg TIDEN til Ă„ forberede deg godt, kan du…

Les mer...

Hva er en sosial video?

Hva er en sosial video?

Sosial video er dagens tema for utgivere, merkevarer, markedsfĂžrere, og alle andre som Ăžnsker Ă„ gjĂžre suksess pĂ„ sosiale medier. Gjennom hele forrige Ă„r har vi sett bedrifter som Ăžnsker suksess pĂ„ internett, fokusere pĂ„ video. Det er ingen overraskelse at sosial video har vokst til Ă„ bli det mest populĂŠre og publiserte innholdet pĂ„…

Les mer...

Velkommen til Mediabooster!

Velkommen til Mediabooster! 13

Jeg vil gjerne begynne med Ă„ trekke frem hvilken fantastisk reise det har vĂŠrt sĂ„ langt! ? Det har uten tvil vĂŠrt en lĂŠrerik reise som har krevd mange store og smĂ„ tilpassinger av oss. NĂ„ er vi kommet dit at vi ser at vi trenger en klarere presentasjon av hvem vi er, hva vi stĂ„r…

Les mer...